ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΟ SITE ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΕΡΔΗ

ΠΟΝΤΑΡΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.. ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΚΕΡΔΗ.

Home | Rss Feeds | Forum | Find us on Facebook | Friendly Banners

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΥΧΗ



Φίλοι μου γεια.εγω χθες εχασα λογω χημειας.πολλά μάτς βγήκανε (κυρίως τα μικρά και μεσαία)εγώ όμως επαιξα αποδόσεις πάνω απο 2 και δεν λυπήθηκα που δεν βγήκαν.παμε λοιπον στα σημερινα:εχω ξεχωρισει τα εξης:

Τοτεναμ-Τραμζοσπορ-Στουρμγκρατς-Ατλετικο-Σαλαμανκα-Σαοπαολο-Γκιμαραες-Μπενφικα-Μποκα. είναι 9 ομάδες φορμαρισμένες και έχουν διαφορετικό κίνητρο για νίκη η καθεμία τους.εγω επέλεξα τριάδα:Τότεναμ(yes)-Μπόκα(yes)-Σαοπαολο(yes) και μονό την Σαλαμάνκα.(no)Εσείς επιλεξτε οτι θελετε για να βρειτε την σωστη τριαδα που θα σας οδηγησει στο ταμειο.ευχομαι να κανετε την καλυτερη επιλογη και να έχετε και τύχη.με εκτίμηση το τσουνάμι..........

upload:Ταμείο με την τριάδα καλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.