ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΟ SITE ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΕΡΔΗ

ΠΟΝΤΑΡΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.. ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΚΕΡΔΗ.

Home | Rss Feeds | Forum | Find us on Facebook | Friendly Banners

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

ΤΡΕΛΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ

Φίλοι μου γεια σας.οσοι με ακολούθησαν πιστά πληρωθηκαν καλά για άλλο ένα σαββατοκύριακο.εαν η λιντς και η ξαμαξ κάνανε τις νικες τωρα θα μιλουσαμε για τεραστιο τσουναμι κερδων εναντι των μπουκς.εγω προσωπικα πονταρα δυνατα τα μονακαι λιγότερο τις τριαδες αποφεροντας ενα καλο κερδος που μου δινει την δυνατότητα να εχω καβα για τουλαχιστον 3 δυνατα πονταρίσματα στην συνεχεια.για σημερα δεν βλεπω κατι καλο αλλα για τους μανιωδεις οπαδους μου ξεχωρισα την τριαδα
113 ολνταμ 1-115 σαουθεντ 1-121 κροουλι 1.εγω θα πονταρω λιγα καντε και εσεις το ιδιο.στο στοιχημα πρεπει να μαθουμε να συγκρατιωμαστε μετα απο κερδη.διότι οι νικες φερνουν στο καπακι ηττες.αυτα με την χαρα των ταμειων το τσουναμι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.